Migrostaki görevli kadına kartların nereden temin edileceğini sormam mantıklıydı. Çünkü nerede olduğunu bilmiyordum. Kadının bana kasadan temin edebilirsiniz demesi de mantıklıydı. Soruya cevap veriyordu sonuçta.
Ancak benim ardından "kasadan mı?" diye sormam çok gereksizdi dostum. Sadece gürültü kirliliği idi.
31 Ağustos 2011 Çarşamba
Arkadaşımın ağzını arama girişimim sıçmıkla sonuçlandığı için üzülmüyorum aslında.
30 Ağustos 2011 Salı
Önce zafer sonra ramazan bayramını kutlayanlar milliyetçi, önce ramazan sonra zafer bayramını kutlayanlar dindar mı oluyor lan? Sorusu üzerine saatler geçirebilecek bir beynim var. Bu durumda beynim yok da denebilir.
29 Ağustos 2011 Pazartesi
Odamda uçan sineği kovalamak için havaya terlik atmam ve terliğin salon kapısına çarpması beni çok üzdü :(
2 Ağustos 2011 Salı
Sıcakta vantilatörü yere koyup alttan alttan estirip kendimi marilyn monroe gibi hissediyorum. Dermişim falan.
1 Ağustos 2011 Pazartesi
Şimdi bi de "ki" eki var. ONA LANET GİRSİN.
O değil, beynimde filler sikişiyor lan. "da" bazen ayrı yazılabiliyor bir de. Yeni anladım. Üzüldüm :(