16 Şubat 2011 Çarşamba

Mereba.
Neyse işte, geçen gün Gebze Kentır'da fotoğraf çekerken kendimi çok kötü hissettim lan.
Şaka lan, kötü hissetme değil de, "Allah belanı virsin, Gebze olm bura" dedim içimden.
Bu da böyle bir anımdı.
Ayrıca "Anastas mum satsana"yı tersten okuyunca yine ayı şey oluyor. Aklım çıkacak gibi.

3 Şubat 2011 Perşembe

naber la? naber?

sonuçta modern banliyonun geldiğini görünce sevinçten aklı çıkan insanlarız.

Siz dev bir kedisiniz ayrıca.

21 Ocak 2011 Cuma

La. "4 saat uyku" 9 saatten aşağısını kaldırmayan bünyem için yeni bi kavram. Allah iyiliğinizi kaldırsın bi de.
Ayol çok malız. Tatilim çok sıkıcı geçiyor lan. Allah iyliğnizi virsin bir de. Hadi siğyüğü.

17 Ocak 2011 Pazartesi

bide şey. aman estağfurullah efendim inşallah.

16 Ocak 2011 Pazar

Bu arada, kedi canınızı sizin.
Tekrar mereba piçler. Size Gebze'den kucak dolusu sevgiler getirdim. Şaka lan. Gebze ne aalaağsen.
Gelip bana "Kıyamet gelse de göpsak" desen nasıl yeri döğe döğe güleceğimi söylememe gerek yok sanırım. İşte böyle. Şimdi yatıp uyuyacağım. Neden? Okul tatil. Hadi eyvallağğa.

İzleyiciler

Katkıda bulunanlar