29 Ocak 2010 Cuma

Neyse ne diyordum, az önce kalp krizinden ölüyordum sayın burayı okuyan insan(Naber ha?) Nedeni, Cacık yani ders seçimleri. Perşembe günü okulu anneme arattırdım ve bizim gibi "Irregular" insanların Cacık yapmadığını öğrendim. Zira onlara "Paket Program" veriliyordu. Böyle gitti hayatım. Sonra bu akşam otururken birden "Ya seçmem gerekiyorsa, ya cümle alem bana kılsa" gibi düşünceler beni pençeleri arasına aldılar ve bırakmadılar elbette. Son yarım saatimi, Öğrenci İşlerindeki kadınla yapacağım tartışmayı prova ederek geçirdim. Şöyle diyebilirdim mesela; "Bana böyle böyle söylenmişti. Siz şimdi Havva Başkanı üzdünüz ya, benim de içimde ateş var. Bu yaptığınız insanlığa sığar mı, ha Atalay, ha Burak?" Neyse, sonra Amil isimli Hazırlıktan sınıf arkadaşıma sormayı akıl ettim. Seçmiyormuşuz harbiden. Ama perşembe günü gidip şifremi alsaymışım, şimdi programını bilen biri olacakmışım. Olsun lan. Olsun. Bakın orda Fatmanur hala bir şeyle uğraşıyor. Allahsızın evladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Katkıda bulunanlar