31 Ocak 2010 Pazar

Tekrar naber, burayı okuyorsun ha? İyi lan. Ben seviniyorum yani aslında, Serkan'da seviniyordur sanırım. Çok pis arkadaşız biz sanırım. Lakin nasıl tanıştık falan hatırlamıyorum. Herhalde tiyatroya gittiydik falan beraber. Aha ben burada o tiyatrodan bahsedeceğim. Okulda "Tiyatroya gidiliyormuş" dendiğinde sevinirdim ben ayrıca. Bir oyuna gitmiştik mesela bir gün, başını kaçırmıştık, yine de izlemiştik. Değişikti. Sonra ben dedim ki, "Ben bunun kitabını okur anlarım aga." Sonra unuttum gitti. Malım lan. Oyunun adını da hatırlamıyorum. Moliére tarafından yazılmış olabilir. Hatırlamıyorum lan işte. Üstünden de 3 yıl falan geçti sanırım. O gün Serkan'da vardı yanımda bir de, onu diyecektim. Aynı olayı beraber yaşadık yani. Belki o okumuştur. Hızlı okur zira. Hadi görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Katkıda bulunanlar